Calitate Premium și Garanție

Agro Denmar Srl Calitate si Garantie 100%

Calitatea produselor

Ne dorim ca tu sa fii multumit de produsele achizitionate din magazinul nostru online si sa revii cu placere ori de cate ori doresti sa iti infrumusetezi gradina, oaza ta de liniste. Suntem intr-o continua dezvoltare, atat a pepinierei cat si a magazinului nostru online. Avem ca principala prioritate producerea unui material saditor de calitate cat si achizitionarea de la furnizori consacrati in domeniu. Colaboram doar cu pepiniere autorizate, tocmai pentru a va oferi produse de top la preturi corecte. Zilnic, selectionam atent materialul saditor si expediem doar plante sanatoase si viabile. Chiar daca plantele sunt sever controlate si ambalate cu grija te rugam sa tii cont ca sunt vii, iar pe timpul transportului pot suferi mici deteriorari. De asemenea pentru o dezvoltare optima este necesar sa plantezi conform instructiunilor primite in colet.

Plantele sunt fiinte vii iar viata nu poate fi garantata 100%. Scoaterea plantei din mediul ei de crestere, transportul acesteia si plantarea in noul habitat reprezinta elemente de stres. Riscul ca o planta sa nu se prinda este estimat de regula la 10 - 15 % in cazul plantelor cu radacini neprotejate, 8 - 10 % in cazul plantelor cu balot de pamant si 3 - 5 % in cazul plantelor crescute la ghiveci. Riscurile cresc odata cu varsta si dimensiunea plantelor, asadar o pierdere de 10 % la un lot de plante de an 1 sau 15 % la un lot de plante de an 3 se poate considera o pierdere statistic previzibila si nu depinde de calitatea plantelor. Este esential sa se verifice si sa se constate la livrarea starea plantelor. Acestea trebuie sa fie vii, lucru ce se poate stabili verificand starea mugurilor sau zdrelind tulpina cu unghia pentru a constatata daca lemnul este verde sub coaja. Asadar daca plantele corespund din punct de vedere calitativ si se respecta instructiunile de plantare atunci garantam prinderea in cadrul marjelor de risc prezentate mai sus.

Consideram ca o planta este prinsa in momentul in care a intrat in vegetatie, incep a se deschide mugurii si a dezvoltat deja primele frunze si primele cresteri vegetative. Evolutia ulterioara depinde esential de modul de ingrijire - udare, fertilizare, plivire - prasire, taieri, tratamente impotriva bolilor si daunatorilor. Prin urmare orice reclamatie privind prinderea trebuie facuta in timp util - in general maxim 10 - 15 zile dupa intrarea in vegetatie, orice sesizare ulterioara fiind neelocventa. Orice fel de sesizare inaintata catre noi nu va putea fi luata in considerare dupa expirarea termenului precizat. 

Perioada de procesare si solutionare a sesizarii este de 48 de ore. In acest interval se va analiza si se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor mentionate. Daca se decide inlocuirea materialului saditor, acesta se va expedia prin Curier Rapid, fara costuri suplimentare. Dupa finalizarea deciziei putem inlocui produsul cu unul similar sau emitem un cupon de valoarea produselor care poate fi aplicat in cosul de cumparaturi de dvs, in cazul in care produsul reclamat nu se mai afla in stoc in momentul respectiv.

Conditii necesare solutionarii reclamatiei:

  1. O scurta descriere cu privire la neconformitatea produsului
  2. Fotografii cu produsul reclamat
  3. Copie dupa factura / bon fiscal
  4. Copie dupa eticheta originala

Toate documentele solicitate se trimit pe adresa de e-mail  reclamatii@agrodenmar.ro

Garantia nu se aplica in urmatoarele conditii:

  • deteriorare ca urmare a nerespectarii instructiunilor de plantare si intretinere
  • daune rezultate din tratarea necorespunzătoare intenţionată sau neglijentă
  • tratamente cu produse fitosanitare necorespunzatoare
  • daune produse de fertilizarea excesiva
  • daune produse de conditiile meteo